Όταν θα φεύγεις

19/05/2009

Όταν μιλάς για χωρισμό
Quando falar em separação
να με κοιτάς στα μάτια
olhe em meus olhos
για να θυμάσαι την καρδιά
para se lembrar do coração
που έκανες κομμάτια
que fez em pedaços

Όταν θα φεύγεις γύρισε το βλέμα
Quando estiver saindo vire-se
και κοίτα εμένα για στερνή φορά
e olhe para mim uma última vez
και ίσως πιστέψω πάλι σε ένα ψέμα
e talvez assim eu acredite novamente em uma mentira
πως θα γυρίσεις πίσω στα παλιά.
que voltarás de novo ao passado.

Αγάπη που έφερες το φως μέσα στα όνειρά μου
Amor que trouxe brilho aos meus sonhos
έγινες μαχαίρι μέσ’ στα σωθικά μου
você tornou-se uma faca dentro de mim
και η πικρή σιωπή του χωρισμού η καδιά μου,
e este amargo silêncio da separação, meu coração
δεν βαστά.
não suportará.

Σαν το κρασί μες στο ποτήρι τώρα πιά τελειώνω,
Como este vinho na taça eu chego ao fim
πως να σταματήσω απόψε εδώ το χρόνο,
como eu poderia parar o tempo esta noite?
φεύγεις και στο δρόμο έχει μείνει μόνο
você se foi e na rua só deixou
παγωνιά.
o frio.

Και στον αποχαιρετισμό,
E na despedida
να με φιλάς στο στόμα,
beije minha boca
για να θυμάσαι την καρδιά
para lembrar o coração
που σ’ αγαπάει ακόμα!
que ainda te ama!

Όταν θα φύγεις στου ματιού την άκρη
Quando partires, no cantinho dos olhos
κοίτα το δάκρυ πως αργοκυλά,
veja como lentamente caem as lágrimas
και ίσως αν ψάξεις της καρδιάς τα βάθη
e talvez se procurar no fundo do coração
να βρείς εμένα πλάι σου ξανά.
me encontre novamente ao seu lado.

Αγάπη που έφερες το φως μέσα στα όνειρά μου
Amor que trouxe brilho aos meus sonhos
έγινες μαχαίρι μέσ’ στα σωθικά μου
você tornou-se uma faca dentro de mim
και η πικρή σιωπή του χωρισμού η καδιά μου,
e este amargo silêncio da separação, meu coração
δεν βαστά.
não suportará.

Σαν το κρασί μες στο ποτήρι τώρα πιά τελειώνω,
Como este vinho na taça eu chego ao fim
πως να σταματήσω απόψε εδώ το χρόνο,
como eu poderia parar o tempo esta noite?
φεύγεις και στο δρόμο έχει μείνει μόνο
você se foi e na rua só deixou
παγωνιά.
o frio.

Ouça esta música no YouTube

Deixe uma resposta

