Αδιάφορος

27/04/2009

Της είπα ότι είναι η ωραιότερη που υπάρχει
Eu disse a ela que não existe outra mais linda
Κι αν μείνει δίπλα μου ό,τι θελήσει θα ‘χει
e que se ela ficar comigo, terá o que quiser
Tης είπα πόσο τη θαυμάζω και μ’ αρέσει
Disse a ela quanto a admiro e gosto
Tης πείρα δώρα, μα αυτή δε λέει να πέσει
Comprei-lhe presentes, mas parece que ela não liga
Πες μου τι να κάνω πια
Diga-me, que mais posso fazer?

Παίξ’ το και λιγάκι αδιάφορος
Finja ser um pouco indiferente
Nα της έρθει έρωτας παράφορος
Para que ela se apaixone e entusiasme

Κάν’ την να ζηλέψει
Faça-a ficar com ciúmes
Για να σε γυρέψει
Pra que ela venha te procurar
Пες της πως σε χάνει
Diga a ela que está te perdendo
Kάν’ την να πεθάνει
Faça-a morrer

Τι να κάνω, τι να κάνω
Que devo fazer, que devo fazer?
Tι να κάνω, τι να κάνω
Que devo fazer, que devo fazer?
Πες μου
Me diga
Έναν τρόπο, σε ικετεύω
De uma vez por todas, eu te imploro
Nα με θέλει όπως τη θέλω
Para que ela me deseje como eu quero
Βρες μου
Encontre por mim

Της είπα ότι θα κάνω ό,τι μου ζητήσει
Eu disse a ela que faria o que ela quisesse
Κι αν θέλει γίνομαι χαλί να με πατήσει
Me tornaria um tapete pra que me pisasse
Tης έχω στείλει εκατό φορές λουλούδια
Já enviei flores cem vezes
Tης έχω αφιερώσει όλα μου τα τραγούδια
Já dediquei a ela todas as minhas canções
Δίχως αποτέλεσμα
Sem resultado…

Παίξ’ το και λιγάκι αδιάφορος
Finja ser um pouco indiferente
Nα της έρθει έρωτας παράφορος
Para que ela se apaixone e entusiasme

Κάν’ την να ζηλέψει
Faça-a ficar com ciúmes
Για να σε γυρέψει
Pra que ela venha te procurar
Пες της πως σε χάνει
Diga a ela que está te perdendo
Kάν’ την να πεθάνει
Faça-a morrer

Τι να κάνω, τι να κάνω
Que devo fazer, que devo fazer?
Tι να κάνω, τι να κάνω
Que devo fazer, que devo fazer?
Πες μου
Me diga
Έναν τρόπο, σε ικετεύω
De uma vez por todas, eu te imploro
Nα με θέλει όπως τη θέλω
para que ela me deseje como eu quero
Βρες μου
Encontre por mim

Παίξ’ το και λιγάκι αδιάφορος
Finja ser indiferente
Nα της έρθει έρωτας παράφορος
Para que ela se apaixone e entusiasme

* Dedicado a meu amigo Ioannis Makris.
Ouça esta música no YouTube
Deixe um comentário

