Δώδεκα

22/04/2009

Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα
Doze e nem um telefonema
τον αριθμό της μοναξιάς μου δε χτυπάς
o número da minha solidão não chamas
και μεγαλώνει η απόσταση για μας.
e aumenta a distância entre nós
Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα
Doze e nem um telefonema
μες στου μυαλού μου το αβάσταχτο κενό
no meu pensamento o vazio insuportável
μοιάζεις με όνειρο που φεύγει μακρινό…
pareces com sonho que se torna longínquo…
Και δε χτυπάει το τηλέφωνο, με πνίγει το παράπονο
E não toca o telefone, me sufoca a mágoa
που δεν κατάλαβες ποτέ σου τι περνώ
por você nao ter entendido o que eu passo
κι αν έχει γίνει η αγωνία μου βουνό
e a minha agonia se tornou uma montanha
Δώδεκα, η ελπίδα μου κρεμάστηκε
Doze e a minha esperança se pendurou
σ’ ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό
em um telefone que permaneceu morto
και την καρδιά μου που φωνάζει σ’ αγαπώ
e o meu coração gritando “eu te amo”
Δώδεκα
Doze

Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα
Doze e nem um telefonema
τον αριθμό της μοναξιάς μου δε χτυπάς
o número da minha solidão não chamas
και μεγαλώνει η απόσταση για μας
e aumenta a distância entre nós
Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα
doze e nem um telefonema
δεν το αντέχω το μαρτύριο αυτό
não consigo mais esse martírio
και πως τελειώσαν όλα θέλω να σου πω…
e que tudo terminou eu quero te dizer

Μα δε χτυπάει το τηλέφωνο, με πνίγει το παράπονο
E não toca o telefone, me sufoca a mágoa
που δεν κατάλαβες ποτέ σου τι περνώ
por você nao ter entendido o que eu passo
κι αν έχει γίνει η αγωνία μου βουνό
e a minha agonia se tornou uma montanha
Δώδεκα, η ελπίδα μου κρεμάστηκε
Doze e a minha esperança se pendurou
σ’ ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό
em um telefone que permaneceu morto
και την καρδιά μου που φωνάζει σ’ αγαπώ
e o meu coração gritando “eu te amo”
Δώδεκα
Doze

* Agradecimentos à Alda pela tradução.
Ouça esta música no YouTube



Aqui uma versão bem interessante, mesclada com a música “Αν μου τηλεφωνούσες” de “Μιχάλης Χατζηγιάννης”, nas vozes de Άλκηστις Πρωτοψάλτη e Δήμητρα Γαλάνη.

Letra: Φίλιππος Νικολάου & Νίκος Καρβέλας
Música: Νίκος Καρβέλας
Primeira execução: Άννα Βίσση

Deixe uma resposta

